Kevin Hawkins, Dave Astle: OpenGL. Programowanie gier


Strona główna | Autor | Borland C++ 5.5 | GUI | Książki | OpenGL | Programy | Projekty | Teksty

Recenzja

Kevin Hawkins, Dave Astle: OpenGL. Programowanie gier. ISBN 83-7361-035-9 Kevin Hawkins, Dave Astle: OpenGL. Programowanie gier, Wydawnictwo Helion 2003, stron 632, CD-ROM, tłumaczenie Jaromir Senczyk.

Książkę napisali założyciele znanego portalu programistycznego GameDev.net. I trzeba przyznać, że wyszło im to całkiem dobrze. Czytelnik znajdzie w książce m.in. opis biblioteki OpenGL i komponentów DirectInput i Audio biblioteki DirectX oraz obszerne wprowadzenie do tematyki grafiki komputerowej. Całość jest dobrze przemyślana - Czytelnik po lekturze książki ma solidne podstawy do programowania gier. Nie znaczy to oczywiście, że po lekturze książki każdy napisze grę na miarę Quake III, ale mogę się mylić...

Książkę polecam przede wszystkim jako podręcznik programowania w bibliotece OpenGL oraz wstęp do programowania gier 3D.


Spis treści


© Janusz Ganczarski
JanuszG@enter.net.pl
(13.12.2003)