Dante Treglia: Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 3


Strona główna | Autor | Borland C++ 5.5 | GUI | Książki | OpenGL | Programy | Projekty | Teksty

Recenzja

Dante Treglia: Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 3. ISBN 83-7361-111-8 Dante Treglia: Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 3. Wydawnictwo Helion 2003, stron 728+8, CD-ROM, tłumaczenie Rafał Jońca.

Kolejna trzecia już część "Perełek programowania gier". W trzecim tomie zmienił się redaktor: Marka DeLoura zastąpił Dante Treglia. Nie wpłynęło to jednak na formułę książki, która składa się z cyklu różnorodnych porad dla programistów. Porady te prezentują różny poziom zawansowania, ale generalnie opisywane techniki są bardziej nowoczesne w stosunku do poprzednich tomów serii. Część opisywanych technik zawiera także przykładowe programy, co znacznie podnosi ich wartość.

Książka generalnie spotyka się ze skrajnymi opiniami. Ja polecę ją wszystkim Czytelnikom, którym spodobały się pierwsze dwa tomy, oraz średnio zaawansowanym programistom gier. Ciekawe czy Wydawnictwo Helion zdecyduje się na wydanie 4 tomu serii?


Spis treści


© Janusz Ganczarski
JanuszG@enter.net.pl
(23.05.2004)