Konik


Strona główna | Autor | Borland C++ 5.5 | GUI | Książki | OpenGL | Programy | Projekty | Teksty

Opis programu

Program Konik powstał na V roku matematyki jako "pomoc dydaktyczna" na ćwiczeniach z przedmiotu Dydaktyka matematyki. Byłem wówczas w parze z Andrzejem Iwaniukiem, a podział zajęć był taki, że ja pisałem program a Andrzej przygotowywał sprawozdanie. Opłaciło się, bo obaj dostaliśmy z przedmiotu oceny celujące. Program przedstawia rozwiązanie problemu tzw. konika szachowego dla następujących szachownic:

Program napisany jest w Turbo Pascalu z użyciem wstawek assemblerowych oraz biblioteki Turbo Vision i liczy sobie około 800 linii kodu źródłowego.

Wymgania minimalne programu:


Zrzut ekranu

Konik - rozwiązania problemu dla szachownicy 8x8

Do pobrania


© Janusz Ganczarski
JanuszG@enter.net.pl