Otello


Strona główna | Autor | Borland C++ 5.5 | GUI | Książki | OpenGL | Programy | Projekty | Teksty

Opis

Otello jest kolejną implementacją znanej gry planszowej (znana także pod nazwą REVERSI). Program został napisany na początku 1995r. specjalnie na konkurs Gambler-a. Ten program (wersja 2.01) zajął 26 miejsce na 69 uczestników konkursu. Całość została napisana w Turbo Pascal-u 7.00 (część procedur pochodzących z gry REVERSI autorstwa Gandalfa i mojego była pisana w staruszku TP 6.0) z użyciem wstawek assemblerowych i składa się z około 3200 linii kodu źródłowego.

Zasady gry sa bardzo proste. Trzeba wygrać z komputerem! Wszystkich zainteresowanych odsyłam do opisu zawartego w grze (po angielsku). Należy uczciwie powiedzieć że komputer nie stanowi zbyt wymagającego przeciwnika. Trzy poziomy "trudności" dla początkującego gracza wystarcza na bardzo krótko. Bardziej zaawansowanym polecam program REVERSI for Windows dołączany standardowo do MS Windows 3.0.

Minimalne wymagania gry:


Opcje gry

Oto opis wszystkich spotykanych w grze przycisków (od góry):


Zrzuty ekranu

Otello - wygląd programu Otello - pomoc do programu

Do pobrania


© Janusz Ganczarski
JanuszG@enter.net.pl